2013年1月26日 星期六

熱辣辣遊新西蘭之旅 (DAY 1&2) - 飛往基督城 CHRISTCHURCH

2013年1月26日


香港 --> 星加坡 --> 新西蘭(基督城) 



1月份有十多天假期, 原本打算去陽光海灘的"馬爾代夫", 己經早一個月BOOK, 但係酒店都FULL 佐, 左睇睇右睇睇, 俾我發現"勝景遊"出佐"新西蘭9天哈比人之旅", 香港第一團去"哈比村 HOBBITON" 



參加得"勝景遊", 團費當然都唔平啦(HK$19899 + ~2500)!! 
算啦!! 返工咁辛苦, 都要豪返下!!





由於今次由南島入, 所以要轉機……… 先坐3小時去星加坡!!
再要坐9.5小時………


在機上瞓下, 又醒下, 食下野, 又睇下MOVIE…………
終於來到新西蘭 - 基督城 (好眼瞓呀~~~)



基督城受到2010年的大地震, 經己受到極大破壞!!

所以我們在附近食個LUNCH 之後, 就出發去第一個景點:
國際南極探索中心

講真, 在三十幾度高溫來這兒, 真係無乜氣氛








大家可以試坐這個"雪地車"
駕駛員解說這輛車可在雪地行駛, 由於它可以走過裂縫(常出現在雪地), 可以爬上最高70斜度(雪地出現的冰山), 可以越過河流………
但對於坐在車內的我們, 就得一個字: 震




跟住入去室內……… (我夠高, 要收入場費)

睇下模擬南極的環境!!!
天氣咁熱……一D 氣氛都無!!!唯有自己"扮凍", 增加氣氛 



你見點呀?!
呢度仲有幾隻"小企鵝"
游水游得好快架!!


IMG_0242
遊客區當然唔少得洗劫大家金錢的"匪店"
IMG_0243
遊客區當然唔少得洗劫大家金錢的"匪店"


返酒店前, 經過一個"羊毛製品專賣店"
講真, 羊毛製品就不太吸引我 (仍然都係, 三十幾度, 點會想買)
但這兒後園的幾隻"駝羊 ALPACA", 我就好有興趣!!! 因為我真係第一次見
卡娃依!!~~~~~~~

新增說明文字


我要錫淡你~~~




++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

好快, 我們來到今晚晚餐及下榻酒店的地區
"特卡寶湖區 LAKE TEKAPO"

晚餐是麻麻地五餸一湯的中餐 (估唔到勝景會安排咁的餐, 無心機影)

但我真係好鐘意呢度, 好靚!! 好寧靜!!



海鷗似乎是這新西蘭的標誌, 無處不在

幸好間酒店都唔錯!! PEPPERS BLUEWATER RESORT

間房樓高兩層!!

地下樓層是睡房(唔係太慣)

樓上是廚房同大廳
樓上是廚房同大廳


仲有個露台


晚飯後……天都仲未黑~~~~
新增說明文字

原來今晚是月圓夜………

由於今晚晚餐實在太"雞"
所以要食宵夜, 附近有間 STONEGRILL
正!!

好抵食!!
呢個三舊肉+ LIME SODA, 都係數NZD24

仲可以切切下!! 都幾好玩
今日D 團餐麻麻, 希望明天會更好!!
GOOD NIGHT!!

沒有留言:

張貼留言