2016年9月11日 星期日

泰國曼谷芭堤雅HEA 爆之旅2016(Day 1) @ Movenpick Sian Hotel Pattaya

9月11日  星期日 ⛅️

香港 --> flight CX713--> 曼谷國際機場
曼谷機場 -->-private taxi (1200Baht) ->芭提雅

今次的旅程,沒有行程⋯⋯純粹一個字"HEA"~~~~

不過今次試佐D新野,就係"自助寄行李",唔使等,好方便,可以自己貼嗰條貼紙,好好玩!!


兩個多小時的機程,差點連套"X-Men:Apocalypse" 都睇唔晒,就落機了。

落機第一件事,除佐攞行李之外,就當然係"兌錢"啦!!

但由海關到入境大堂,一直都見到有多間泰國銀行counters,Siam Bank、Bangkok Bank⋯⋯⋯但我都唔見有遊客兌錢~~~兌換率為HK$1.0 = 3.95Baht

好彩今次蕭生醒目👍🏻,一早查定,原來行多幾步,落到B/F,有兩間兌換店 Happy Rich 同Super Rich, 兌換率為HK$1.0 =4.45 Baht

頂佢個肺呀!!差咁遠~~~D銀行食水真係深!!😤😤😤
 
接著便找來接我們的司機啦!!
其實去芭提雅,可以到機場的G/F,有大型巴士去的。但我們貪方便,都係使多少少錢坐Private Taxi.

其實要找泰國Private Taxi ,只要喺Google 打"pattaya /bangkok private taxi" 就有幾十個網頁。

我只是隨意找了一間叫"ANN PRIVATE TAXI SERVICE"
預早幾天send 個email, 提供航班資料及酒店地址就OK。
不過原本她覆email 給我由曼谷機場到芭提雅酒店是1000Baht, 不過後來她發現我間酒店遠離芭提雅市中心,要求1200Baht。不過都合理的,我但求安全同方便快捷啫。

大約1.5小時,就到佐今次下塌的芭堤雅酒店
Movenpick Siam Hotel Pattaya

呢間酒店幾特別,佢係一半係酒店(紅色)/一半住宅(藍色),不過照我估計,大大部分是遊客,業主不多。
選擇這間酒店除了平(HK$750一晚包早餐的五星級酒店)

吸引我的就是這個與海灘相連的日落景大泳池⋯⋯☺️

先來杯"Welcome Drink"~~~~

而這兒的房間都很大⋯⋯⋯

而且戶戶都有向海露台⋯⋯





酒店每日每房提供4支免費水。

浴室有一個大浴缸可浸浴⋯⋯⋯



由於酒店遠離芭提雅市,所以今天決定足不出戶,享用下酒店設施⋯⋯⋯

先到酒店餐廳Twist, 食個lunch 先!!~~~


第一天來到泰國,試下泰國菜!!

先來個"冬陰公湯"
夠酸夠辣,仲有三隻大頭蝦
係我全程最好味的"冬陰公"👍🏻

泰式海鮮炒飯🐙🐠🐟
好多海鮮,有蝦、有蟹、仲有魷魚⋯⋯不過個飯好濕,唔乾身,唔知係咪泰國的特式?!

泰式雞肉炒河🐓
味道唔錯,不過雞肉很"鞋",同點解咁多汁,仲以為自己食緊湯河tim😅

雖然係酒店餐廳,但食佐三樣野+10% service charge 同時7%VAT 後,都係950Baht

食完野,係時候享受下個靚泳池同海灘了🏊🏻~~~~

海灘仲有"艇仔"🚣同"水上單車"玩⋯⋯
酒店安全意識幾好,一定要穿救生衣玩~~~
我地玩佐一陣,估唔到原來好攰架!!

呢度仲有個"秋千",真係廿年無蕩過~~~


玩佐一陣,攰攰地,返房休息一陣,又到佐晚飯時啦!!

今次試下酒店的扒房 T55 New York Grill


見到佢地雪櫃D牛扒,真係好吸睛😍


雖然食牛扒應該配紅酒!!
但酒,我地就麻麻啦!!order 佐支sparkling water (320Baht)

餐前會送上麵包,新鮮焗起,超香超好味!!😋👍🏻

頭盤:Oysters Box (600Baht)
生蠔來自紐西蘭及愛爾蘭,蠔肉雖然唔厚,但海水味很濃

主菜:MeatPacking Burger (650Baht)
配有黑松露醬的漢堡扒,味道好夾,而且仲有兩大塊漢堡扒,真係好飽!!😳


主角牛扒🐮出場啦!!
我們的Order 了一客 Charolais 350g (1800Baht) Medium Rare
跟有八款醬料~~~~

可惜太重的香料味,蓋過了牛味!!



吃到這裡,己經太飽了~~~
都不能再order 甜品

但餐廳都送了兩粒綿花糖朱古力氹下你個胃!!~~~🍭

這是全程最貴一餐,成為3950 Baht💸💸💸

今天好好休息(其實日日都休息),明天出發出芭提雅市!!

沒有留言:

張貼留言