2014年5月25日 星期日

2014希臘小島之旅(Day 3) - 白色浪漫小屋OIA & FIRA@SANTORINI

5月25日 天晴

9 MUSES HOTEL--taxi -- > OIA-- bus--> FIRA -- taxi-->9 MUSES HOTEL

今日係我成個旅程最開心的一天
之前從明信片中看到的白色小屋,已經覺得好靚,但原來現場睇到真係好好好好靚,有一點感動!!
(如果男仔喺呢個地方求婚一定會成功)



由於希臘比香港人慢4小時,所以早在7點(即香港人時間11點)己起床!!

反正都起床,就早D食早餐,早D出發⋯⋯⋯

9 MUSES HOTEL的職員好細心
我同佢地講想去OIA,叫佢地幫我地CALL TAXI,佢好細心咁講解去唔同地方的的士收費之外,仲同我地講租車平D,如果租車可以幫我地BOOK,只可惜我地兩個"櫃筒牌",十年無揸車仲要無國際車牌⋯⋯⋯
只好乖乖俾25歐羅(係呀!!即係成HK$250)座的士吧!!
的士大約10分鐘就到,但我懷疑係白牌車,因為佢係一架VAN仔⋯⋯⋯
所以除佐我地兩人,佢仲去佐另一間酒店,接佐對couple去機場!!

老實講,搭的士期間的風光,只是一片片荒蕪的手瀾地,我真係有點失望,直至⋯⋯⋯
見到呢個景⋯⋯⋯

落佐車,我簡直覺得自己去佐天堂一樣⋯⋯⋯嘩!!
全部都係白色,白得令人睜不開眼!!~~~




在這個天堂,每間餐廳為佐可以令客人無遮無蔽下所賞美景,全部都是露天的⋯⋯
我唔係怕晒,但烈日當空,真係怕中暑⋯⋯
最後我們找到了一間觀景非常好的有帳篷的餐廳⋯⋯
而且D野仲幾好食(個老闆仲係地中海美男)!!
SKIZA CAFE (https://www.facebook.com/SkizaCafe?fref=ts#_=_)



麵包是送的,Hamburger都唔錯,但係個 Carbonara 真係好好食!!(係我食過最好食)

從餐廳望出去的景色⋯⋯⋯
下層望出去的景色更美⋯⋯⋯⋯


依依不捨離開這餐廳,繼續遊走OIA⋯⋯⋯


一直行,都係為佐佢,TripAdvisor 人氣NO.1食店
Lolita's Gelate


2·5歐羅一個單球

呢個時候,"選擇困難症"又發作⋯⋯

其實都唔記得最後㨂佐咩味,但睇我笑得咁得戚,應該就好味啦!!

這兒的匪店,多是賣白色小屋的手工藝品⋯⋯



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

呢個時候,我們打算離開OIA 去FIRA啦!!!
原本打算搭的士,途人就指示我們到一個TRANSPORT CENTER
但一架的士都沒有之際,有人大叫"FIRA,FIRA"
原來係巴士,我們都猶豫搭唔搭好,因為唔知會唔會"騙子",問佢幾錢,又話"3 hunderds",超驚!!
但見的士站成幾個字都無車,又見到不斷有人上巴士,好啦!!搏一搏⋯⋯

嘩~~~~架車明明迫到門都閘唔到,仲不斷叫人上車⋯⋯
超載之餘,架車仲要高速在沿崖邊遊走,你都咪話唔驚!!~~~
不過佢勝在平(1.7歐羅/一位),而且超快,4個字就到達FIRA啦!!~~~~

咪睇依家咁少人,只係中間有個站好多人落佐車咋
來到FIRA,感覺完全唔同,沒有了浪漫感,只有市集的感覺⋯⋯⋯


由於真係太熱,我地都忍唔住入佐間BAR飲野⋯⋯
但發現中佐蕉(所以無人的餐廳千萬咪入)



 一來原來佢留下就係"驢仔停泊站"(超臭呀!!)

最興係呢杯好似藥水味咁的特飲,收我十幾歐,無野呀⋯⋯⋯
唯一的好處就係呢度有WI-FI (我仲唔狂用返佢個WIF牙)

繼續遊覽⋯⋯
呢個Catholic Cathedral好似係景點⋯⋯


到此一遊⋯⋯ 

忽然間行到入一些手信店,俾我地從一張Postcard,發現有個好靚的景點 ⋯⋯⋯
於是我們就問店員點去,佢竟然話前面直行15分鐘就到!!
我地仲唔拿拿淋襯未天黑走去呀!!~~~~

但一直行,一直行,行佐30分鐘都未見~~~~唔通行錯?!
但無理由呀!!因為沿途就行呢條路,都無分义路⋯⋯⋯
於是我們拿著明剛才買的Postcard周圍問人,點知D人叫我地行返轉頭~~~~
幸好剛巧有一對強國人couple,見到我地拿著明信片個樣好㥬惶,主動幫忙,原來他們剛剛從此景點回來~~~(公道講句:其實強國都有好多好人架)
原來此景點係要沿著一間餐廳的樓梯行到頂才見到⋯⋯⋯
皇天不付有心人,咩景點咁巴閉?!
呢個景係咪"嘩嘩聲"先?!!

咁辛苦來到,咪可以唔同佢合照呢?!

完成佐呢個野外定向遊戲,係時候到我們BOOK佐間餐廳,享受一個SUNSET DINNER

APIRON
(餐廳網址:http://www.apironsantorini.com/#_=_
選擇呢間餐廳,都係因為佢係當時的TripAdvisor No.1


好LUCKY,雖然Book枱時己request佐Sunset位,因為早到可以安排到最出,無遮無擋的靚位 (之後一個成個哈尼王子咁靚仔的人客來到,都係坐後面咋)


呢個日落,無得頂掛!!

每枱客人都有的免費BREAD

頭盤我們order佐個SALAD
Green salad with citrus fruit, cherry tomato,sesame bar, gruyere cheese flakes & pomegranate sauce

來到希臘一定要試下"青口",呢味叫
Fresh steamed mussels with saffron, fennel & Αssyrtiko wine
老實講,我係唔鐘意食青口的,但呢個係好好食!!個汁好好味,青口又軟滑!!

MAIN COURSE:
Barley pasta with shrimps, thyme,cherry tomatoes, mastiha & feta cheese
第一次食Barley pasta原來係咁樣的⋯⋯有少少食唔慣

Young goat, wrapped in cook paper, with baby potatoes, honey, mustard & rosemary

因為聽聞希臘的羊都出名,咪試下law⋯⋯
原來佢的整法係炆到好林(我以為好似燒羊架咁加嗎)
真係唔係個個啱食~~~




記得埋單大約80歐羅
雖然這兒的菜式不是款款啱胃口,但景色一留,而且service都幾好,值得推介

晚上的FIRA,又有另一翻風味~~~

我們沿著地圖行到traffic center⋯⋯


原本打算搭的士,但長長的人龍郤沒有一輛的士~~~~
打算行去的士站之時,又俾我的喺巴士站附近截到的士wor
問好價格,20歐羅返酒店~~~~
頂佢個肺呀!!佢仲揸去的士站載多兩個客(原來希臘都興泥鯭的)

不過能夠安全返酒店,都算啦!!
明天就要離開Santorini,去另一個島MYKORO~~

沒有留言:

張貼留言