2014年5月27日 星期二

2014希臘小島之旅(Day 5) - 天體沙灘 Paradise Beach@ MYKONOS

5月26日 天晴

MYKONOS TOWN & PARADISE BEACH

MYKONOS除了出名迷宮一般的小巷,最出名的是"天體沙灘"
這兒有兩個出名的
PARADISE BEACH & SUPER PARADISE BEACH

後者聽聞入得去就一定要天體(我天體就費是赫親人啦)
所以今日都係去PARADISE BEACH 小試油刀先。


要去PARADISE BEACH 好單簡
只要跟著地圖,穿過迷宮小巷,一直行⋯⋯⋯見到"Black Bull Burger & Steak House"

就會到達向住Paradise Beach 的巴士站

車費都係一人得1.6歐羅


大約30分鐘左右就到達⋯⋯
我們先影底離開竹尸心戈時間表(不過其實希臘的巴士係唔準時的)

一落車,跟著指示行,一定唔會迷路⋯⋯⋯


見到呢D畫, 好心急,究竟會唔會有人天體呢?!


答案: 呢個鐘數,係無人天體的(包括我們倆)
不過都霸返個靚位ENJOY一下先!!

呢度真係如其明PARADISE,陽光海灘,水清沙幼,地方整潔,連洗手間都好乾淨⋯⋯⋯
當然呢個世上沒有免費午餐,打理得咁好係因為呢度每張椅收費5歐元(我們兩人就10歐啦)


不過能夠在這個天當玩下水,晒下太陽
享受一頓三文治同凍飲⋯⋯⋯⋯






你睇呢條友幾嘆⋯⋯⋯




D水真係清到,唔游水都要浸下腳呀!!


享受了一個上午,我們就坐車返返Mykonos Town啦⋯⋯⋯

+++++++++++++++++++++++++++
超開心!!真係超開心!!
因為我一落車,向住"五個風車"方向行,竟然俾我見到佢
Mykonos 的大明星⋯⋯⋯


"塘鵝先生"
聽聞從前是有三隻的,一隻死佐,一隻飛走了⋯⋯
現在只剩返佢⋯⋯⋯
因為佢係自由走動的,所以遇見佢我真是行運呢!!


佢好乖架,摸佢都得架!!(不過之後我狂摸佢個頭佢就發火啦)

以下落黎的目標係今日要影晒Mykonos Town的所有景點

景點1: 波尼風車



景點2: 小威尼斯



有乜咁似威尼斯?!俾第二個角度你睇,似啦掛!!

再近D,係咪似為自己去佐"威尼斯"呢?!

景點3: 帕拉波爾提亞尼教堂

景點4: 迷宮小巷

及"名店" (白色LV店,你見過未?)







一次過遊走佐咁多景點,係時候休息下⋯⋯⋯
突然有一集好可愛(我覺得)狗狗公走來⋯⋯
奇景,佢竟然痴住蕭生都唔痴我⋯⋯⋯
聽聞Mykonos是同性戀天堂,估唔到連隻狗都係GAB?!


你睇,真係跟實佢架!!

蕭生襯佢分心之際,即途⋯⋯⋯

我們就搵佐間餐廳,享受埋在希臘最後一餐的SUNSET DINNER

呢間Katerina's Restaurant & Bar
(餐廳網址:http://katerinaslittlevenicemykonos.com
位於"小威脅",佔盡地利⋯⋯⋯

可以欣賞到"波尼風車"


雖然來佐希臘咁多日,但竟然未食過Greek Salad
最後一餐自費,一於試下⋯⋯⋯(點知之後餐餐,包括飛機餐都有Greek Salad)
但呢個整得好好食!!

呢個係"青口意粉"(你睇青口多到連意粉都睇唔到)

呢個烤八爪魚都好好味!!


仲可以欣賞日落,但因為我地係Walk in, 答應佐日落前要交枱⋯⋯⋯

埋單38歐羅,抵食!!

於是我們行返去風車附近,霸佐個靚位睇日落⋯⋯


我咁大個女,都係第一次可以見到個"咸旦黃"由天空⋯⋯⋯

一直落到水平線⋯⋯

直至消失⋯⋯⋯


呢4個猛男一齊睇日落,真浪漫⋯⋯⋯

日落後的風車,又有另一種風味⋯⋯⋯



今晚用美味的Gelateria的雪糕作完美的總結⋯⋯
(位於漁港岸邊,堅好味,必食推介


明天夢醒了,要返返"雅典"

沒有留言:

張貼留言