2015年5月23日 星期六

2015澳洲悉尼, 黃金海岸, 布里斯布之旅 (DAY 1 & 2) - SYDNEY Fish Market, Darling Harbour

Day 1 (23/5) SAT 

Hong Kong 15:20-->Flight (SQ 861) -->SINGAPORE 19:10         


SINGAPORE 20:15 --> Flight (SQ 221)--> SYDNEY 05:55

期待已久, 準備了三個月的"澳洲悉尼, 黃金海岸, 布里斯本12天之旅"終於出發了…………感動!! 

前往"星加坡"轉機

但今天香港天氣非常不隱定, 不時下大雨, 還有行雷閃電, 究竟能否順利出發呢?!

我還是很幸運呢, 整天下著大雨, 但入機場的那程路郤停了雨, 好讓我們不至濕著雨水上機……

雖然最後起飛時因雷暴而要DELAY, 但只DELAY了45分鐘, 最緊要一切安全…………

轉機只得1小時時間, 飛住星加坡班機DELAY佐, 當然飛悉尼班機等埋我地都要DELAY 啦!! 

機場人員崔到我地甩褲, 星加坡機場上機前仲要把行李再過X 光機(玩野咩?!), (所以都無時間影"往悉尼的顯示牌")

唉………一上機, 全機鬼佬"倔"住我地!! (大佬, 天氣不似預期, 我都唔想架!!………)

DAY 2 (24/5) SUN
SYDNEY @ 05:55
Sydney international Airport --> Airport Link --> Town Hall Station

在機上矇矇矓矓的睡了一覺, 大約7小時, 終於來到了"悉尼"
第一件事, 好重要………… 就係要買返張電話咭
去澳洲旅遊出電咭真係好方便, 一出禁區, 你就會見到兩大電訊商"OPTUS" "VODAFONE"


精明的我, 一早查佐"OPTUS"係最平同收得最好的!!


AUD$2 一日, 包每日無限打出打入及 500MB 數據, 抵!!!
只需Passport 登記, 提供留澳日數, 職員仲會幫你入埋張咭入手機!! 我就買佐10 DAYs = AUD$20

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

要由悉尼機場到市中心, 可以乘搭巴士Sydney Bus 或 機場快線Airport Link
我地呢D講求速度加嗎, 當然係坐 Airport Link 啦!!
當然價錢當然都………AUD$17.8 /person
Airport Link Website: http://www.airportlink.com.au/





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

我選擇的悉尼酒店 PARKROYAL DARLING HARBOUR HOTEL (4.5星) 距離TOWN HALL STATION 5分鐘腳程 ………

來到酒店, 都係 8AM, 房間還在清潔中………(職員好好, 雖然OFFICAL CHECK IN 係下午2PM, 但佢叫我留低電話, 有房即CALL 我, 行李會幫我地拎上房先)。咁唯有放低行李, 四周逛逛先………

當然, 間酒店叫得 DARLING HARBOUR, 就當然喺正悉尼蒲點DARLING HARBOUR 啦!!!

一過呢條天橋就到啦………


當然要影返張到此一遊相

再由DARLING HARBOUR 一路行大約20分鐘…………

就會來到悉尼好出名的景點" FISH MARKET" 啦!!



呢度比我想像中細, 但真係好多好多海鮮賣……有蠔, 龍蝦, 帶子同不知名的魚魚魚……仲好平TIM!!





成打蠔都係AUD$19 (不過一分錢一分貨, 味道麻麻)

仲有呢個勁大 LOBSTER PLANTER (AUD$69)

有半隻芝士焗龍蝦, 2隻芝士焗蠔(呢個好味), 兩隻煙肉焗蠔, 好多八爪魚同魷魚圈, 仲有好多薯條………真係5個人都食唔晒(又話係2人餐?!)………好飽!!

食飽飽, 好眼瞓………沿著DARLING HARBOUR的"舊橋"慢慢行返酒店, 睇下有房未先………

返到酒店, 見到我地件行李仲係大堂, 即係未有房啦!! 咁就坐低等等先……等下等下……就瞓著佐!!

我地瞓到12PM左右, 忍唔住再問下職員, 職員再幫我地CHECK, YEAH~~~~有房啦!! 佢仲俾佐高層房我地TIM!!

我對於呢間酒佔超滿意!! 但太眼瞓, 沖過涼, 瞓過靚覺, 晏D先介紹間酒店啦!!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

一瞓之下, 就瞓到下午3PM, 下午茶時間!!! 肚又餓了~~~~

我們便步行5分鐘到TOWN HALL Station 附近的古色古香的QUEEN VICTORIA BUILDING (QVB)嘆返個AFTERNOON TEA @ THE TEA ROOM 先 
The Tea Room Website: http://thetearoom.com.au/ 


Traditional Afternoon Tea Set AUD$45 (1 person)
[兩個人食都夠飽]
TEA SET包一杯茶, 再加多杯茶 AUD$2

 嘆完TEA, 都5PM 了, 在澳洲5PM 很多SHOPPING店鋪都打烊了 (做澳洲員工真嘆!!)………

我地就行下對面間超市 WOOLWORTHS (http://www.woolworths.com.au/)
又慢慢行返DARLING HARBOUR………可能正值星期日, 竟然湖中有個"幻彩詠澳江"睇!!!




而且DARLING HARBOUR D SHOP (可能好多係亞洲人開的手信鋪)開到好夜WOR!!~~~~~
行佐陣, 雖然剛才個TEA 好飽, 但都成8PM, 我地都FOOD COURT 食佐少少野~~~~就返酒店休息了。


呢間HERO SUSHI 8點後大特價
炒麵AUD$5 + 壽司AUD$6
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
好啦!!~~~~係時候介紹一個我覺得滿分的呢間酒店PARKROYAL DARLING HARBOUR啦!!

第一, 交通便利 (距離TOWN HALL STATION 5分鐘腳程), 而且鄰近DARLING HARBOUR, 附近大把餐廳唔會餓親。

第二, 員工服務貼心有禮

第三, 房間寛闊整潔

還有施鞋提供

第四, 浴室提供企缸浴缸及洗頭沐浴用品



第五, 每日送2支礦泉水 (唔好睇少, 支水超市賣都要成AUD$2 架)

第六, 對香港人好重要係有無限免費WIFI

第七, 對著 DARLING HARBOUR, 景觀一流 (我們沒有加錢upgrade Harbour View 房, 但走出走廊都睇到呢個View 了)
早上的DARLING HARBOUR

黃昏

晚上

當然有七大好處, 都有一個唔好, 就係由酒店行去地鐵站要上斜, 離開時要推行李上斜, 可能年紀大, 有點吃力!!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

今晚就由在WOOLWORTHS 賣來的澳洲生果作完結

老實講, 澳洲蘋果真係幾爽甜
(1KG裝 = AUD$3.99)
(今日全日用佐 AUD$381)

明天我們要上"悉尼大橋"………

1 則留言: