2015年6月2日 星期二

2015澳洲悉尼, 黃金海岸, 布里斯布之旅 (DAY 11) - 抱樹熊@ LONE PINE KOALA SANCTUARY

DAY 9 (2/6) TUE

LONE PINE KOALA SANCTUARY

今日係我最最最期待的一個節目-- 抱樹熊


由於安排在最後一天, 所以我的"焦慮症"又發作……開始今天會不會下雨? 今天動物園會唔會CLOSED? 今天會唔會咁啱暫停抱樹熊活動?~~~~~

哈哈………一如以往, 我的焦慮係唔會發生的!!! (就好似我成日焦慮自己中六合彩咁!!)

今天可說是"烈日當空", D樹熊仲要多到你抱唔晒呢!!~~~


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

尾二一天的早餐, 特然有點技癢, 加上APARTMENT 有個咁靚的廚房, 無理由唔用下掛!!!

於是, 我們前一天於超市COLE 買了點材料…………

印尼撈麵 AUD$0.65 + 澳洲粟米 AUD$4
完成佐全程最平, 同最好食(自己覺得)的一餐早餐 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

好心急!! 好心急!! 要出發啦!!~~~~~
要去 BRISBANE 人氣NO.1 的LONE PINE KOALA SANCTUARY 連龍柏樹熊保護中心, 好簡單。
到QUEEN'S PLAZA 門前的ADELAIDE STREET(阿德萊德街) 的 STOP 40!!

乘坐445號巴士~~~~~(巴士大約一小時一班)
聰明的我當然做足準備, 睇定巴士時間表, 不用呆等
445時間表: http://translink.com.au/sites/default/files/assets/timetables/140128-433,445.pdf

上車的幾乎全時遊客。我再一次證實GO CARD係必買的, 俾CASH的遊客車資要成AUD$6.9, 我地嘟CARD就 AUD$4.25!!~~

大約40分鐘, 就到達啦!!
連龍柏樹熊保護中心網址: http://www.koala.net/
入場費: 成人 AUD$35


今日的任務係要抱到樹熊, 當然第一時間向住 KOALA ENCOUNTER 方向衝去!!
記得第一次睇樹熊是在"廣州長龍動物園", 樹熊給我的印象就只是全日瞓…瞓…瞓……
這兒只要行幾步, 你就會見到樹熊, 現在是上午11點, 全部樹熊都正在瞓覺…Z…Z…Z…中
我們要抱樹熊, 先到GENERAL STORE 買門票 AUD$18抱一次(每次可以多人合照)。

好興奮, 好興奮~~~~~
我見到工作人員正為我挑選樹熊中………
他們要"摷"醒隻樹熊, 喂下葉佢食, 同佢玩下熱身先……
跟住工作人員會叫我做一個手疊手的動作來乘著牠的確PATPAT, 之後把牠的手放在我的肩膀上………

隻未瞓醒的樹熊還是懵懵的, 牠的毛茸茸耳朵掃著我的咀時, 真想一口含著牠的耳!!!! 而且牠身上還有一股"柔加莉"的香味, 真的很想很想帶牠方屋企呀!!~~~~~

工作人員除會幫你拍照外, 還可以用自己的相機/手機拍照, 好讓你可以立即"些牙"俾親戚朋友羨慕下!!

但, 好快工作人員就拿走我的樹熊子了~~~~~唔捨得 T.T

跟住就去睇澳洲第二國寶: 袋鼠
入到袋鼠園, 第一隻見到的郤不是袋鼠, 而是一隻好大的鳥

呢張相你睇唔出佢有幾大
有埋我喺隔離你就知佢同我差不多大
 咁袋鼠呢?!!
原來全部喺晒呢個樹蔭下瞓覺!! 真識嘆!!~~~~~

遊客們都不斷用食物吸引牠們, 但都不為所動!! 勁!!

你睇佢地幾嘆!!~~~~~

終於有一隻喺樹蔭下走出來啦!!! 對睇仲係眼瞇瞇架!!


可能食食下太累, 兩隻小手放佐喺我隻手度慢慢食!!

突然間, 小袋鼠終於醒, 先發現我的存在 ~~~~
牠那彷如隔世個樣依家仲記得, 但忘了拍下, 只好畫出來 !!

太陽開始日上三杆, 小袋鼠們都開始甦醒來~~~


玩完袋鼠, 剛啱是12:30pm 有BIRD OF PREY FREE FLIGHT SHOW
係乜東東?! 就係睇D連男人都羨慕的"BIG 鵰"!!~~~
真係又大又威猛架!!~~~~
飼養員一吹口哨, 大鵰就飛出來!!~~~~

首先出場的呢隻可愛的"小鵰"
仲請佐一位現場一位遊客餵飼 (我已經大力舉手都唔揀我 >.<)

接著是呢隻"中鵰"
咪睇少佢, 一口就食佐成隻老鼠!!

跟住黎料啦!! 半個人咁高的"大鵰", 幾型!!

仲有最後出場的"巨鵰"!!

睇完表都成點幾鐘, 我們就到全園唯一食店SLEEPING KOALA CAFE 買佐個炸魚薯條AUD$11

接著再四周逛逛
發現佐全園的樹熊都會甦醒晒!!仲好生猛TIM!!~~~~~~
爬上爬落, 食野同痾屎痾尿~~~~~~~突然之間, 成個保護區都一股尿味!!




這是男的
除佐樹熊, 袋鼠, 來澳洲一定要睇的仲有佢
TASMANIAN DEVIL 塔斯曼尼亞惡魔
個名好凶猛啊!!!~~~

估佢唔到原來係細細粒好CUTE的小熊!!


DINGO 犬都係澳洲獨有 (其實同柴犬有乜分別?!)


仲有識笑的羊咩咩~~~~

咁長毛的雞你有冇見過?!

仲有呢隻好似史前生物咁的大雀叫CASSOWARY!!
(佢係都唔肯望鏡頭)

老實講, 我呢個動物痴真係樂而忘返!! 話咁快己經3:30PM
本身諗住睇埋呢個老套的SHEEP DOG & SHEEP SHEARING SHOW 就走!!



正打算離開時, 見到SET佐個陣
原來係WILD LORIKEET FEEDING 時間
本來以為係睇工作人員餵食, 但全來係自己餵呀!! 又點可以錯過呢?!
工作人員講解其間, 兩邊的樹已經企滿了上千隻 LORIKEET (澳洲小型鸚鵡), 仲吱吱喳喳大叫, 嘈到完全聽唔到工作人員的講解!! 好像大叫"唔好講咁多, 快D餵我地啦!!)

當工作人員一倒飼料在盆中時, D雀根本就唔理三七廿一衝落黎, 超癲!!真係超驚!!!


好唔容易我先攞得起個盆!! (蕭生驚禽流感, 己走到遠處負責影相)

真係好驚!!

終於影到一張正常的相!!


開心的時間真係快, 又係時候講BYE BYE!!
我們就坐返445BUS 返返市區了!!~~~~~


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

由於今晚是最後一夜在澳洲, 要豪一豪佢!! 揀佐間 BRISBANE NO.1 的餐館 SONO JAPANESES RESTAURANT (係呀!! 又食日本野) 




呢個刺身盛合超正!!(AUD$50)

但個壽司盛合就麻麻啦!! (AUD$45)

後加一個天婦羅烏冬都好好味!! (AUD$19)


就這樣一個完美的天氣, 完美的行程, 完美的一餐作為今次澳洲之旅的總結!!
明天一早就搭飛機返香港LU!!~~~~~

(全日洗費:AUD$266)

沒有留言:

張貼留言