2015年6月1日 星期一

2015澳洲悉尼, 黃金海岸, 布里斯布之旅 (DAY 10) - 又再返回布里斯本 BRISBANE



DAY 9 (1/6) MON

TANGALOOMA --> BRISBANE

今天起來, 又再見到晴天…………
昨天的一切都好似發佐場夢咁~~~~~~~
走到碼頭前的告示版, 發現昨晚我們很幸運, 差不多所有海豚都到齊呢!!~~~~~~~




今天的行程是"自由活動", 而我又BOOK了2pm 的船, 所以可以瞓到"自然醒"~~~~~~

瞓醒, 我們到Coffee Shop 買佐個 三文治(AUD$7) 同 Lamington (AUD$6) 做早餐!!
因為一早起身凍冰冰, 唔想食凍野, 我地要求要"叮"熱舊 Lamington, 個職員露出了奇怪的表情, 仲話未試過唔知好唔好食架, 但我地堅持有~~~~~
之後仲好好奇問我地好唔好食tim!!! (但我真係覺得暖好食wor!!)

跟住我地無無聊聊咁四周圍行下~~~~~~~
又去 PHOTO SHOP 度, 睇下同笑下人地D相, 又買下相 (AUD$24/一幅相, 我地買佐3幅相 =AUD$72)~~~~~

同到 DOLPHIN CENTER睇下一些保護海洋的資料~~~~~

2PM, 就坐船離開"天閣露瑪 TANGALOOMA"
返回布里斯本了~~~~~~

他們很細心, 在船上已問定有冇人雖要call taxi, 我地當然立即舉手啦!!!~~~~~~ (但全船得我地要車, 唔通全部人都係自駕來的?)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

返到布里斯本 BRISBANE, 於酒店放下行李, 我們又行去QUEEN STREET補給一下~~~~~~ 及為今晚搵食!!!

我們又思鄉病發作, 決定食中國菜!!!
呢間"新上海 NEW SHANGHAI"位於 QUEEN'S PLAZA 地庫, 估你唔到6pm 己經排晒長龍!![原來D鬼真係好鐘意食中國菜]


這兒價錢合理, 味道適中, 適合患有思鄉病的朋友來止下口渴!!

我們點了酸辣湯 (AUD$5.5)
味道OK 呀!!

揚洲炒飯 (AUD$10.5)
唔錯, 炒得夠乾身

小籠包 (AUD$8.6)
味道OK, 但皮太厚, 都係"金滿庭"好食D

清炒豆苗 (AUD$14.9)
這是翡翠苗, 味道唔錯, 但有渣
(今天洗費 AUD$498 - 因為俾佐兩晚酒店錢)

食飽飽, 返酒店, 準備明天最後一個行程 LONE PINE KOALA SANCTUARY~~~ 

2 則留言: