2016年12月17日 星期六

台北宜蘭七天美食之旅2016(Day 7) - 以「咖啡弄」作終結・戰利品

12月17日 🌞

台北車站--> 🚌--> 台灣桃園機場
台灣桃園機場--> ✈--> 香港

今日要返香港了~~~
朝早起來,諗不到食什麼早餐,又到台北車站Food Court 食返昨日食過的"台南擔仔麵"



今日食"擔仔麵+蚵仔粥拼豬手"


沒有什麼行程,只在台北車站逛逛,扮文青看看書店~~~
再在"咖啡弄"吃了一個完美午餐作終結。

在香港喝過凍的"鮮果茶"NT$180,今次試個熱的!!
真的很多生果🍎🍐🍒🍓,不過都幾酸!!
可惜一定要每人一杯飲品,這個太大杯,一個人真的飲不完。

試下佢每人限量的"冰滴咖啡"NT$170
一試之下還是第一晚在"麟之手作料理"喝的冰滴咖啡好味點。

"咖哩牛腩飯"NT$260
這個味道倒不錯呵!!非常好餸飯😋👍

最後一定要食這兒的皇牌"草莓冰淇淋鬆餅"NT$190
我係超級喜歡這個"厚鬆餅",外脆內軟,又香蛋味😋👍
可惜草莓很酸🍓😖

就這樣,七天的旅程就完結了!!
期待著下一次旅程。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

每次旅程的指定動作,當然是SHOW 下D "戰利品"
自問不是一個太善於購物的人,但都買佐少少野俾大家參考下。💸💸💸

這個台版SHISEDO 的有色護唇膏 NT$120/支
有爸爸👨、媽媽👩同狗狗🐶三款,超可愛,三款顏色不同,做手信一流👍
購自台灣屈臣氐WATSONS

網上看到,DR WU也是台灣必買的 
雖然我沒有用過,但都買少少試下啦!!
1. Vitamin A, B, C Capsule Mask NT$299/一盒(三塊),買二送一。
2. 有好野,買D俾姐妹試下,大大盒子Vitamin B Capsule Mask 20塊 NT$999
3. DR. WU 最出名是"玻尿酸",所以買佐SET "玻尿酸超補水保濕明星組合"試下NT$999
全購自台灣屈臣氐WATSONS
(小插曲:當我在屈臣氐選購緊DR WU 時,售貨員竟說DR WU 唔好用,話台灣人都唔用,只是俾大陸人吹噓才出名,另我一度猶豫。後來我問佢有什麼推介,佢推介了BELOVE 的Mask,個作NT$1200 才三塊,都係買返DR WU)
現在本人每星期都有用vitamin B Mask, 我覺得好保濕呵👍

 這幾條"貓貓眼鏡布"NT$120, 唔使我講大家都估到係喺貓貓村"𤠣硐"買的。又可愛又有台北特色😍

來台灣必買手信,當然唔少得食!!
但由於食用日期短,怕食唔晒做成浪費,所以今次都買不多。

"佳德鳯梨酥"
這是無心插柳買的,在去"麻神火鍋"時經過此店。
回憶起曾有台灣本土人介紹過,於是買佐少少來試。

除了鳯梨酥,還有很多水果酥,樣樣味道都不錯呵!!NT$20-30/一件,可自由組合。

"海邊走走"手工蛋卷。
http://www.hiwalk.co
這個不得之了,除了近年在台灣走紅的伴手禮,而且價錢可不野少。💸💸💸💸💸
最大盒的"蛋卷禮盒"NT$780, 當然留給最愛的自己😘😘😘
經典肉鬆蛋捲/花生愛餡蛋捲,各NT$480, 給第二最愛的屋企人😘😘
必定要推介這個"新鮮魚骨頭酥" NT$150, 好香好脆,沒有油溢味,在公司一開,俾秒殺!!😋👍

好多人問我究竟"肉鬆蛋捲"定"花生愛餡蛋捲",老實講,真係兩隻味都咁好食!!😋👍👍👍

沒有留言:

張貼留言