2013年5月24日 星期五

北海道鐵道巴士之旅2013.春 (DAY 7) - 重遊惜日回憶 . 小樽

2013年5月24日  天晴

札幌 --> JR --> 小樽

剩下一天, 昨夜想了一晚今天的行程……………

最後還是去第一次去北海道的其中一個景點 -- "小樽"………

尋回惜日的回憶…………

由札幌去小樽, 真係超方便, 每10-15分鐘就有一班JR, 只需30分鐘左右就到逹






向著"運河"方便一直行………


就會來到這個"舊火車軌"………




再行多10分鐘………
就見到這條"運河"啦!!! (可惜現在已今非惜比, 全部都是強國人)






再行一陣, 小小攰, 同有D口乾肚我, 可以來"かま榮"休息一下


這是一間"魚蛋店", 有冷氣, 有厠所, 有試食(好好味), 有茶飲, 仲可以睇到魚蛋的製作過程


休息完, 去食午飯
來到小樽, 一定一定要食的就係"壽司"
就在運河鈄對面的"和樂 回転壽司" 是人氣之選

老實說, 雖然小樽咁多香港同強國人, 但入來幫襯的全是日本人(所以一定係好野!!)


魷魚


北寄貝(好爽口)


必食推介: 鮪魚中TORA (超好味, 所以再ENCORE)


海膽 (可能在知床食嗰個太好味, 呢個有點失望)


必食推介: 帶子 (超甜超好味)


穴子


火炙鮭魚


油甘魚


我們的戰蹟

埋單都係數~~~2600YEN (好抵食!!)

繼續我們的旅程…………








行行下, 俾我發現呢間"抽獎" (1000YEN)
但最差的三等奬都價值1200YEN架


當然, 我都係抽到三等奬, 但呢份有(手拍, 筆同記事簿)全部MADE IN JAPAN價值都1500YEN


其實, 今次來小樽, 仲有個特別任務………
就是要來這間"音樂盒店"…………


呢度真係有好多好多唔同款式的音欒盒……




壽司音樂盒都有………


但我要搵的就是她…………
因為打破了其中一隻而僅僅於懷,多年後終於返小樽幫佢搵返個伴…………


最後, 來到"銀之鐘一號館"

嘆返個TEA
(HELLO KITTY 杯連碟 700YEN, 咖啡, 茶無限次添飲)




我們就離開小樽, 返回札幌……………

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

時間真係好快, 今晚是最後一晚在北海道了……………
所以一定要食餐好的

我們行完YODOBASHI CAMERA 店, 向紀伊国屋書店方向行…………
俾我地發現在間好野



我地俾佢門口呢個大大個PIZZA 吸引佐入去………


先來一杯餐前開胃飲品 (酸酸的, 我估係果醋)


我點了杯"石榴特飲" (好好飲)


呢杯係普通的 LIME SODA


先來個沙律 (個沙律醬是慍著的)


主菜: PIZZA 來啦!! 好好味, 芝士好多, 個底好薄好薄, 但郤非常"煙靭"


最後意粉, 不過不失吧!!

呢餐好滿足!!!
可惜實在太飽, 沒有吃甜品, 有少少少少遺憾!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

好啦!! 要返酒店執夾啦!!

戰利品篇…………(待續)

沒有留言:

張貼留言