2013年5月20日 星期一

北海道鐵道巴士之旅2013.春 (DAY3)の 2 - 日本最後秘景"知床五湖"

2013年5月20日  曇後雨


"知床五湖"真的太美了, 先俾張"知床五湖" 的靚相吸引下大家先!!!



在此, 先作小小的資料介紹先!!



知床五湖地上人行道分三個時期
棕熊活動期(5/10-7/31), 植生保護期(8/1-10/20), 自由利用期(開園~5/9、10/21-閉園)
由於今天是 5/20, 正直棕熊活動期, 很有可能會與到熊人, 所以必需由導賞員帶領方可利用"知床地上人行道" 欣賞 "二湖至五湖"
己預約導賞員遊覽"知床五湖"的費用是每人5000YEN


(知床五湖的網頁: http://www.goko.go.jp/)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

上回講到導賞員先生準時2:20PM 已經來到酒店接我們………

他是駕著一輛七人車的, 當他一打開車門, 我們見到原來還有一對年輕的日本夫婦同行


好呀!! 多個伴!!熱鬧D

導賞員先車我們到他的OFFICE, 原來要我們先填一份個人資料, 並且要我們更換外衣我水鞋!!

只見那對日本夫婦兩三下手勢要穿好了套 NORTH FACE 外衣, 一橙一綠!!

下!!~~~~ 但係我精心配襯好的衣服?!

在言語不通的情況下, 導賞員先生對著他部 I PHONE 4S, 說了一串日文, 再把手機給我們看!!!

原來這是"翻譯APPS", 只見営光幕寫著" 因為下雨………"

我就同佢講我們有 "かさ”

但他再翻譯給我們看:"大風, 不能用傘………"

咁無法啦, 我唯有就範

用1000YEN 租佢一套青BB的 NORTH FACE (因為老公子件外套防水防風, 佢唔使換)

經過一輪言語不通………

好!!出發LU~~~~~~~

再15分鐘的車程, 就到逹"知床五湖"的地上遊步道入口

入湖之前, 首先要睇一套 "如果遇到熊出沒, 如何處理" 10分鐘的VIDEO……


當我一走出室外…………
嘩!!~~~
原全出付我意料之外, 竟然有"雪"




真係超興奮呀!!!

但由於D雪好厚, 寸步難行………
有時差錯腳, 行絛小腿差佐入雪中………但係好好玩………

但由於行人路都給雪鋪蓋了, 如果不是有導賞員先生, 早就迷路了

行佐差不多30分鐘, 都未見個湖………


見到有"熊"的腳印呀!!!唔知會唔會見到熊呢?!!! (緊張)


仲有熊的"爪痕"


終於見到第一個湖 - "五湖"


真係想唔到, 在微雨+ 雪景下的"五湖", 竟然有如此"悽美"的感覺!!
我從沒有從任何相片中, 看到如此的"知床五湖"
就好似"仙景"一樣


雪地上有好多青蛙, 牠們好像"冬眠"中一郁都唔郁


好快又去到第二個湖: "四湖"


真是太美太美了…………






呢個"樹洞", 好似係"指定景點"





仲有鹿的腳印……




靚到簡直謀殺菲林………


其實呢個是"二湖", 不過之前大風雪, 板都吹破了!!



經過兩個多小時的在雪地上的跌跌撞撞………終於來到最後一個湖: "一湖"




最後我們上回"高架橋"
影返張到此一遊相先!!


就在歷奇結束之時, 我們竟見到"神蹟"……


神之光竟然出現在我們面前………

"神"好像跟我說 跟我說:可能人生的確有不如意, 可能一切跟所計劃的有所出入, 但"最好的"已一早為我準備好了!!
這一刻, 真的受了"祢"的感動, 感謝主………

最後, 當然要和我帶領我們入這個秘景的導賞員 - "藤川友敬"合照
雖然他的英文不太好, 但他已盡了他最大的努力跟我們溝通謝謝你!!


回程其間, 我終於見到"鹿"啦!!!


仲要唔係一隻, 係一群…………




"神蹟"並沒有在此時此刻完結!!
看~~~~~原本厚厚的雲消失了………




讓我們看見最美的"日落"


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
準時18:30, 導賞員車我們返酒店!!
我們的旅程真正完結了~~~~~~ 唔佑仲有冇機會再見呢?!

我們換好浴衣


立即去食我們豐富的晚餐!!
我們就在酒店 2F 的"波音" 食BUFFET


沒有留言:

張貼留言