2013年5月22日 星期三

北海道鐵道巴士之旅2013.春 (DAY 5) - 釧路丹頂鶴公園, 濕原, 再去"阿寒湖"

2013年5月22日  曇後雨

上午: 釧路 --> 巴士團 --> 丹頂鶴公園, 濕原 --> 釧路
下午: 釧路 --> 溫泉酒店免費車 --> 阿寒湖

釧路的景點主要是: 丹頂鶴公園 & 釧路濕原
由於時間有限, 我們又不是自駕…………
想一次過去晒兩個景點, 最好的方法是參加"阿寒巴士團"
http://www.akanbus.co.jp/sightse/s003.html
(預約方法: 叫酒店職員幫我打電話預約)

我參加了這個  "ノロッコ号とバスでのくしろ湿原めぐり"(3200YEN/人)
所以今朝好早起身………
因為8:25AM 出發………





這個巴士團都很受歡迎呢, 雖然今日是平日, 又不是旅遊旺季, 但都有十多人參加………
其中, 最令我印象深刻的, 是一個七八十歲, 和先生一同參加此團, 拿著拐杖的老婆婆
第一站: 丹頂鶴自然公園
http://kushiro-tancho.jp/


下車時, 導賞員都緊張扶婆婆下車………
但當她一入到園內, 特然變成小朋友, 拿著拐杖, 以9秒9 的速度衝向丹頂鶴……
伯伯都追唔住她………
我看得出她是非常興奮

望見她, 希望將來老掉了牙, 都可以像婆婆一樣與老伴四處遊歷………



現在是5月, 原來是"丹頂鶴的孵化期"


見到啦!!! 見到丹頂鶴啦!!!


好大隻呀!!!


雖然牠們可以自由飛翔, 但點解都要留喺個籠度呢?!

園內仲掛住好多有關丹頂鶴的"豆知識"
你地又識幾多?!






以日本人的生意頭腦, 又點小得"丹頂鶴"的精品呢?


呢條丹頂鶴HELLO KITTY 超可愛!!



20分鐘觀光時間, 我們又再上返BUS

去到第二個景點: 釧路湿原展望台http://www.kushiro-kankou.or.jp/tenboudai/







入到室內, 坐升降機到3F

拐杖婆婆當然又是第一個衝入去搭LIFT啦

看看釧路濕原的景色






樓下1F & 2F 是介紹釧路的動物生態








這是釧路濕原中最大的淡水魚


第三個景點: コッタロ湿原展望台http://city.hokkai.or.jp/~kkr946/tenbou_kottaro.html




今次就辛苦啦!!
因為要行上山呀!!!
但婆婆都面不改容………


途中, 很多團友都放棄上到最高
連我們都要行下, 休息下…………
但婆婆都沒有放棄, 還比我們行得更快(我見伯伯追得佢好辛苦)


千辛萬苦, 終於上到頂點……


就是為了看看這個景觀!!

接著, 婆婆又一支箭咁落返山!!
我真係要講聲:  婆婆!! 你好野

第四個景點: 標茶町郷土館
這是一個資料館, 介紹從前釧路的人的生活


還擺放了一些"標本"



最後一個景點: 塘路駅 --> 釧路"小火車"






上車LU………





一上車, 就只見車廂內的小賣店排長龍………
原來個個都係買呢個"小布丁" (380YEN)
所以我都唔執輸, 買返兩個試下先~~~~~~~ 唔!! 真係好YUMMY 呀

大家唔好忘記攞個"相框" 影張相呀!!


返到"釧路" 大約下午13:00

還有少少時間, 我們去到JR駅附近的"和商市場"


試下這兒的特產"勝手丼" 先

首先要買個飯, 唔同大少有唔同價錢………


再到其他魚生店揀"餸"


咁就完成佐我們的"勝手丼"


連"勝手丼HELLO KITTY"都有

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
我們約好了"溫泉酒店的免費SHUTTLE BUS" 14:00
當然, 我們咁首時, 13:50己經到逹候車處, 但車郤一早己在等我們, 而且我們郤是最遲( 同車還有一對婆婆)

雖然已人齊, 但司機郤要等到準時14:00 先開車, 香港司機應該一早開佐車走人………
(究竟我應該欣賞他們的有規律, 還是說他們不變通?)


由於車程大約要1小時40分, 所以途中會有一個休息站………
好讓乘客去去洗手間
我們就去下厠所, 影下相………
另外一對婆婆就買雪糕吃………(後來我發現, 日本人在等車休息站, 係一定會食雪糕)




在休息站俾我發現呢個咁可愛的"丹頂鶴MINNIE"


+++++++小插曲: 當我們上返車, 車在高速公路飛馳之際, 我們都睡得很熟, 突然車子急停, 把我弄醒了, 原來有一隻"狐狸" 在路中心, 但牠並沒有驚慌, 仍然慢慢在公路上散步, 真給牠吹脹 ++++++

未夠16:00, 我們己經來到了今晚的溫泉酒店"阿寒湖. 鶴雅"這間"溫泉酒店"相信一定是我最喜愛的頭三位

等候CHECK IN 時, 有冰凍美味的"藍梅汁"享用

上到房………

我真的忍不住"嘩"了一聲……
間房真係好靚(當然, 我是刻意BOOK 風呂附湖景和室)

睇下個VIEW


(有個人幾嘆)

嘩~~~~~


仲有個私人風呂


溫泉水係NON STOP 流動(上次去祖谷溫泉係要自己開水喉)

我們都已經忘晒型

突然有人按鈐, 原來到服務員奉上的"小茶點"

但吃我小茶點, 我地就急急腳出去………
因為要襯未天黑去看看"阿寒湖"的景色,
仲有係襯小商店未關門前去SHOPPING

雖然有少少雨, 但不差"阿寒湖"之美



阿寒湖真係好多野SHOP~~~~~~


最多係呢隻叫”くりも”的藻球


藻球公仔


仲有藻球 HELLO KITTY


但最多的"土產", 正是這些"木鵰"
這頪木鵰店子多逹幾十間………


好心急, 又返返溫泉啦!!!
因為襯食食前又要浸返轉嗎!!!

浸溫泉之前, 可以食酒店提供的"薯仔" 醫下肚先!! (都幾好味架!)


呢度仲有D "藻球" 可以摸下!!! 感覺好得意, 都幾重身!! 不過千萬唔好大力呀!!


嘩!!! 露天風呂個VIEW 超正呀!!

但大家有冇奇怪點解無人可以俾我任影呢?!!
因為當你赤條條行入溫泉, 再向上一望, 發現客房個窗原來可以望到落黎………個個都雞飛狗走了
而我? 話知佢!!照浸!!

浸完溫泉, 暖冧冧, 又肚餓!!!
享用我一早預訂的"懷石料理"就最啱啦!!

這是我們的MENU


CHEER~~~~~~

先來前菜


刺身


雪場蟹腳


自選主菜: 燒蝦(前)& 牛肉(後)


講真, 來到呢度, 已經飽到食唔落………
但又真係太好味……


好飽!! 但呢個飯不能不吃………


好彩甜品係用第二個胃消化!!!
因為呢個甜品真係好好好好味!!!


食飽飽!! 休息一會兒~~~~~~ 再浸過!!!

返房~~~~~ 再浸埋房嗰個!!!

沒有留言:

張貼留言