2014年3月25日 星期二

2014 日本九洲觀光列車春日之旅(DAY 2).上- 去天草睇野生海豚

2014年3月25日 晴後曇

博多(09:18) --> JR新幹線つばめ317 --> 熊本(10:05)

今天要早少少起身, 要先坐 9:18am 新幹線到熊本駅找個LOCKER放底行李, 再坐特別列車 "A 列車" ………去"天草"睇野生海豚


要睇野生海豚, 真係一波三折, 首先要到熊本。
幸好有了新幹線, 唔使一粒鐘就到佐熊本駅, 拿拿淋搵個 LOCKER 放底D行李。
再要趕塔 10:36am 之"A 列車" 去三角站………


溫馨提示: A 列車每天只得3班來回熊本及三角駅, 而且不是每天運行, 所以計劃行程時要上網查清楚運行日子, 以免失望………(A列車網址: http://www.jrkyushu.co.jp/trains/atrain/)

呢駕就係傳說中的"A列車", 真係好靚架

果然是特別車, 連車廂都咁有特色
坐日本特別列車影日期牌是常識吧!!

坐"A列車"一定要試下佢杯期間限定的"梅子HIGHBALL"

車程45分鐘, 就來到了三角駅, 真有點不夠喉…………

一出三角站, 就認住呢座野(相信是以前坐船的售票處), 因為要坐船去下個站"天草", 就在這座野後面……… (不要諗住落車跟住D日本人, 最後佢地都跟住我, 相信佢地都係第一次來:P)

來到碼頭(唔好似為已經睇海豚), 有個穿著制服的小姐拿住個箱等緊你, 就係同佢買票上船去松島(前島) (三角--> 前島 往復: 1600YEN)
有個溫馨提示:  買票時, 記住多口同售票小姐講你係去睇海豚, 佢會幫你BOOK, 仲有八折
雖然隻船咁細, 但船程只有15分鐘, 所以不怕暈船浪…………

落到船, 其實非常荒蕪………只見到遠處有D藍色旗仔就走過去…………98%遇見度 (我唔會係嗰2%掛)



我們先到一間上面畫佐條海豚的小屋(相信係我們要搵的地方)買佐票先。同佢講佐有個小姐(賣船票嗰個呢)幫我地預約佐, 果然有8折 (原價4500Yen/一位, 折佐3600Yen)
天草睇海豚網址: http://www.seacruise.jp/cruise/dcruise/index.html


由於仲有成粒鐘先開船, 售票姐姐叫我地去食佐野先, 但我地見出面一片荒涼, 問佢邊度有野食, 佢就介紹佐呢度啦…………由售票小屋大約行10分鐘左右(其實都無其他選擇)



見呢度四面環海, 加上呢間野門口寫住" 海鮮料理", 咁我地咪叫海鮮飯食law………

由於太掛住北海道的海膽, 所以叫佐碗"海膽飯"………
又唔係話唔好食, 不過同北海道的差差差太遠了………失望!!!

仲叫佐碗"雜線海鮮飯", ok 啦, 普普通通………

(後來我發現D日本人係order 咖哩的)

寫佐咁咁咁咁字………終於可以出發睇海豚LU…………
(睇海豚成個過程要三粒鐘, 記住放定水先好上船)

日本人一向安全至上, 全程船上所有人都要著定救生衣

在船上, 工作人員姐姐會不斷講解, 我估佢講緊海豚的特性, 要注意D乜, 同我地去到邊個海域(當然全程講日文啦)…………全船得我地兩個唔係日本人. 又聽唔明, 海風吹吹下, 好眼瞓, 所以當其他人好興奮之際, 我地郤呆呆滯滯, 嚇親個工作人員姐姐, 可能佢以為我地唔舒服, 佢好緊張咁走過黎, 係咁問我地" ARE U OK?"……………(其實係太眼瞓)

坐佐成粒鐘, 都仲未見到海豚, 我唔會就係嗰不幸的2% 掛? T_T

等然聽到船的引擎聲靜下來…………接著有人大叫" みて みて”

好過癮呀!!………好多魚旗跳下跳下………真係好感動 😭(因為由今朝早八點起身到依家, 就係為佐呢一幕)

真係好多海豚湧來🐋

真係近到連佢個"窿"都睇到
睇相又點會感受到有幾多海豚?! 去片吧!!!

快樂的時間過得太快………我們只在這個"海豚樂園"停留了20分鐘就要走了………

就這樣, 我們再次坐"A列車" 返回熊本……


沒有留言:

張貼留言