2014年3月27日 星期四

2014 日本九洲觀光列車春日之旅(DAY 4)- 親嘗摘士多啤梨.前往由布院

DAY 4  27/3 天晴


行程
午前      阿蘇FARM  摘士多啤梨
午後     阿蘇 --> 由布院
赤水 -->JR九州横断特急4号-->大分   --> JR特急ゆふいんの森4à由布院

今天一早起身, 終於見到久違了的"太陽"………嘩!好曬呀~~~



昨天來到阿蘇FRAM 的時候, 見到有"いちご狩り "的POSTER, 但又是又寫著"終了"………
好奇之下問下職員, 但佢就話"呢度D士多啤梨"no good""very small"………
見今日天氣咁好, 唔死心, 一於行去士多啤士場睇下………(士多啤梨場在停車場後面)

依~~~~"開園中呀"~~~

可以選擇放題 - 中人 1500YEN  小童800YEN
或者磅計 - 200YEN/100g

因為剛食完早餐, 怕回唔到本, 所以我地選了磅計………

又係指定勳作
工具:一把較剪

其實都唔細粒呀

最後選佐8粒(偷食佐N粒)
摘完士多啤梨, 見仲有少少時間, 最後衝刺, 沖入D"土匪店"………


但終於都要同ASO FARM VILLAGE 說再見了……

我們叫酒店職員幫我地CALL TAXI 返回昨日的JR 赤水站, 開始下一個行程…………
(TAXI 1060YEN)

我地呢D穩陣派, 12:00 就已經到逹"赤水駅"等火車…………
仲有成30分鐘先有車, 當然要玩下自拍先啦!!………




呢度好少火車, 忍唔住要在火車軌SEFLIE下!!
要去"由布院", 我們會搭上兩架觀光列車………
先坐呢架叫"JR九州横断特急4号"
赤水12:39 --> (8駅) JR九州横断特急4号-->大分14:29


當然又係指定動作
雖然好像沒有其他觀光列車咁特別, 但勝在經過的風景超靚

由於呢程車要坐2小時30分, 所以午餐就靠列車便當了
 食下, 睇下景, 又瞓下………咁就到佐"大分駅"

在大分站待了大約30分鐘, 今日乘坐的第二架觀光列車 
ゆふいんの森4
大分15:03-->1 JR特急ゆふいんの森4号--> 由布院15:48

指定動作 - 今次仲有道具
必食"由布院豆乳雪糕" 310YEN
 YEAH~~~~ 終於到啦!!~~~

期待己久, 九州最出名溫泉鄉"由布院", 我還特意早在兩個月前已BOOK 定一間超正的溫泉酒店
ゆふいん名苑と名水の宿 梅園 (http://yufuin-baien.com/)

可惜期望越大, 失望郤越大………
並唔係間酒店有什麼唔好, 而係去到職員竟然同我地講, 因為佢地攪錯佐, OVERBOOK 佐, 所以佢地無房俾我地~~~~~~~~~~~
晴天霹靂!!!!!!!!
當然細心的日本人早已為我們準備了另一間酒店, 他說俾他們的更貴~~~~~~
這個時候, 都無辦法呢, 唔通瞓街咩?!~~~~~~
佢話會收我地九折房價~~~~~仲送佐一大袋禮物俾我地, 跟住就立即開車載我地過去~~~~~~

呢D就係梅園為表歉意送的禮物

大約成30分鐘車程, 去到一個遠離景區的地方, 一間叫"香乃藏"的小溫泉酒店
酒店網址: http://www.hatago-kounokura.com/

當然, 我當時的心情跌進了極底點, 這兒的老闆娘好好人, 可惜同我理想的溫泉酒店落差太太太~~~~~大了!!
我們再至電由布院 ゆふいん名苑と名水の宿 梅園講出我們的不滿, 但他們說他們都無法再作安排, 因為由布院的所有溫泉酒店都FULL 晒, 他們唯有退回一半房租給我們………
退了一半房租, 個心都舒服返少少, 呢個時候唯有既來之, 則安之~~~~ 好好ENJOY下呢間酒店

其實呢間酒店唔係話好差, 不過就太細間, 得十幾間獨立屋
香乃藏的FLOORPLAN



都有一個小小的私人風呂
仲有一個公眾室內室外風呂
新增說明文字
新增說明文字
不過晚餐的壞石料理就相當不錯 

睇下個MENU先

前菜已經好好味

餐前開胃酒都好好味
咁好味, 飲杯先!!
刺身
呢個SABU SABU 超正




食埋甜品, 超滿足
但這間酒店太細, 連一間小店都沒有, 而且遠離景點市區,  所以食完晚餐, 返房浸完溫泉, 可以早D 抖…………

(雖然間酒店遠離市區, 但對正條高速公路, 成晚都俾車聲嘈醒)

沒有留言:

張貼留言