2015年12月7日 星期一

2015泰國布吉HEA之旅(DAY 2) - "芭東" 食,買,玩

12月7日 天晴

--> 芭東

原本為了避開"芭東"的繁囂,才沒有選擇"芭東"的酒店。但經過昨天在BangTao Beach百無聊賴的生活,還是要去"巴東"一趟~~~~

由BangTao Beach 區前往"芭東",乘的士要700Baht



由於到達"芭東"正直中午,簡直熱到溶佐~~~
所以決定去附近商場Jungceylon行下街,嘆下冷氣~~~
商場網址:http://www.jungceylon.com/index_en.aspx

這個商場很大,店鋪很多(不過很多香港都有),但最吸引我除了冷氣,就是這個大型超市及Big C

於Big C瘋狂大戰一輪後,要補充返D體力~~~
這個商場有幾十間食店,一時間都沒有idea,剛好經過呢間
Le Siam泰傾餐廳,見到坐滿人,一定無死!!~~~

叫佐杯 coconut , 今次終於夠凍啦!!

紅咖哩鴨+飯
超好味!!

泰色炒什菜
不過不失!!

豬,牛,雞串燒
很野味!!嗰碟"酸青瓜"好開胃,我成碟食晒!!

食完呢間Le Siam泰國餐廳,我好肯定,布吉係有好味的泰國菜,昨晚應該係"中伏"~~~

買完野,太陽稍微降溫~~~~
我們背著重重的戰利品,向沙灘進發~~~~


由於唔想租沙灘椅,我們在附近店鋪買了張200Baht沙灘蓆

同一個50Baht 的椰青~~~

好好的Enjoy一個下午~~~

芭東海灘同BangTao 班陶海灘最大的不同之處,就是這兒多好多好多人~~~
所以個海灘不太乾淨~~~

不過天朗氣清,趟在沙灘上吹下海風~~~
好容易另人入睡~~~




我地由日上三杆~~~ 

直到日落~~~

買完,食完,玩完,又到食的時間~~~
如果日日都咁寫意,你話幾好呢?!

我們從TripAdvisor 得知這間為於Holiday Inn的Sam's Steaks & Grill是芭東No・1
一於慕名去試下!!

由於我們是Walk in 客,去到職員說己Fully Book!! 佢話可以幫我地book 明天!!
但我們說我們從很遠的BangTao Beach 來,明天不會再來芭東了!!
我問佢會唔會有人book 佐枱唔來?!佢話要9pm 之知~~~
佢見我地好失望咁,問我地如果依家入座,8pm 交枱得唔得?!因為依家先6pm,我地當然立即答應啦!!
(但後來發現其實好多人book 佐枱都無黎)



老實講,價錢真係一D 都唔平!!

先來一些開胃前菜~~

麵包是暖暖的~~~

去高級餐廳,唔飲Cocktail,都要叫返杯Mocktail~~~

Caesar Salad是在客人面前即製的~~~

菜很脆,芝士很豐富~~~

食主菜前會有一個"奇異果雪芭"清清喉嚨~~~

主菜來了: 250g Australia Best Fillet (950Baht)

非常Juicy~~

醬汁是熱著的,很細心~~

到我個MAIN COURSE啦!!
係全場最貴的Signature "Fillet Wellington" (1925Baht)~~
當然要現場烹調~~~

嘩~~~
個STEAK就非常好食啦!!不過龍蝦就⋯⋯⋯汁料太多,還是"原味"會好食D!!

最後,一個很有視覺效果的甜品 (其實只係脆皮雪糕)

因為餐廳為於HOLIDAY INN,就叫酒店幫我們CALL TAXI 返酒店 (700Baht)~~~

返到酒店,酒店給我們驚喜!!
因為我們訂酒店時inform 佐係慶祝結婚周年(雖然唔係正日)
他們為我們佈置了一些declaration ~~~

仲有一些小禮物~~~

是Lemon Glass 的香氛用品~~~

還有一缸"花水" (當然己經凍晒啦)

明天去JAMES BONE ISLAND~~~

沒有留言:

張貼留言