2015年12月8日 星期二

2015泰國布吉HEA之旅(DAY 3) - James Bond Island

12月8日 天晴

James Bond Island

呢個係一個完全無行程的旅行
決定去James Bond Island, 完全係因為睇佐酒店房內的Local Tour Guide Book~~~
於是就去詢問酒店職員,經職員推薦下,昨天就報了這個Local Tour:
Phang Nga Bay 4 in 1
http://www.lagunaphuket.com/tours/tourpackage.php?tour=2

此團好處係只接待Laguna Resort 內的住客,但當然價錢都好高級 4600Baht 一位 (住客有10% discount)

今天的團只有11人,8個大人,3個小朋友~~~
旅遊車8:15am 來到酒店接我們到碼頭~~~


 個遊艇碼頭好靚架!!~~~

我地座的係一艘25座快艇~~~
真係好快!!超爽呀!!~~~

大約半個鐘九個字左右,我們來到了"攀牙"區~~~
景色好似"桂林"呀!!(雖然我未去過桂林) 


呢個團所謂 4 IN 1,係有4個行程~~~
行程一:"橡皮艇"遊
救生衣是旅行團提供的,不過導遊唔perfer 我地著,佢話個海咁平靜,唔使著都得⋯⋯⋯
不過香港人,安全第一,都係著定好~~~ (結果全場得我地兩個異類著救生衣)

出發啦!!~~~ 

途中要穿過D CAVE,小心撞頭!!

就會來到"別有洞天"~~~






橡皮艇接著來到了"紅樹林"~~~


船家還為我們親手弄了這個樹葉心心,幫我們影相!!(我們都當然識做,俾佐20 baht tips~~)

離開"紅樹林",又另一個光景~~~
湖光山色~~~

個船家影相技術唔錯呀 (但係好驚佢跌佐我部 i Phone落水)

樹葉心心又出動!!~~~

行程2:  James Bond Island
呢度叫James Bond Island, 因為幾十年前(我都未出世的時候),拍過一套James Bond: Man In the Golden Gun而出名
雖然套戲我未睇過,但解開佐我多年來睇周星池"國產凌凌漆"入面"金槍人"的出處~~~


個島好好好多遊客⋯⋯⋯
來James Bond Island 就係睇呢舊"大白菜"




有條友做埋D傻野!!~~~

James Bond Island 過後,就來到布吉威尼斯"Village"食Lunch


行程3: 山洞探險

導遊話山洞好黑,仲有頭頂會有"鐘乳石"
所以為我們預備了"頭戴"同"電洞"

穿過山洞,又一個"別有洞天"

原來這是一個"紅樹林區"


有好多"彈涂魚 Jumping Fish"(考你眼力)


行程4: NAKA ISLAND
最後,載了我們來到一個叫NAKA ISLAND的地方1小時自由活動

我們的活動就係" 飲椰青"



同瞓午覺 (巧舒服呀!!~~~)

今日的行程就完結~~~
大約下午五時左右,我們就返到酒店。

於酒店稍作休息,順便上TripAdvisor 睇下附近有乜食!!
找到在Laguna 入口處不遠,有間叫The Siam Supper Club 的西餐廳

我們叫酒店幫我們 call 免費shuttle 載我們到入口處 "Water Station",沿著行人路多行10分鐘就到。
The Siam Supper Club: http://www.siamsupperclub.com

這是一間很值得推介的餐廳,因為價錢合理又好味~~~

免費的餐前麵包

CEASAR SALAD AGAIN (有隻半熟蛋,正!)

我最愛的MARGERITA PIZZA

海鮮意粉 (海鮮很新鮮,好味!!)


沒有留言:

張貼留言