2015年12月9日 星期三

2015泰國布吉HEA之旅(DAY 4) - 勇闖老虎樂園

12月9日 天晴

從機場拿來的宣單,看見有一個老虎樂園⋯⋯⋯
可以同大老虎合照,喜歡動物的我,點會唔感興趣呢?!


老實說,同咁大隻老虎面對面,真係有D驚~~~
但你們睇到呢張相,你係咪覺得佢好可愛呢?!

我們叫酒店幫我們 Call 的士去Tiger Kingdom
頂!!~~~由BangTao Beach 去年Tiger Kingdom,車費成為900Baht(即係成兩舊水港紙),不過佢話來回俾個discount 我地 1600Baht/來回⋯⋯⋯
無計啦!!~~~遊客都係俾掠架啦!!

大約半小時,就到達Tigre Kingdom.
網址:http://www.tigerkingdom.com/phuket-3/

司機話佢喺停車場等我地?!心諗:看來入佢預我地唔會玩好耐~~~

入到售票處!!有不同票價~~~而且絕不便宜


我們購了 "BIG + SMALL"的Package (1400 Baht/person ~ HK$311,貴過香港迪士尼)
可能遊客實在太多,D職員無乜禮貌,黑口黑面,又催你問你㨂邊種票~~~
入場前,仲要簽Consent Form, 講明你有乜傷,佢地唔負責(聽落都驚驚地)

買完票就可以入場啦!!~~~
其實呢度好細,得10個籠~~~(唔怪得司機話喺出面等我地)

我地先進入SMALL老虎籠~~~
其實入籠有好多限制~~~
1. 所以袋要放在籠外(但全完無鎖,又無人睇,所以貴重野一定要隨身)
2. 使用人釘人戰術,入到籠會有一個管理員要全程跟隨著你,客人必須跟著管理員指示,不能善自行動
3. 絕不能接觸老虎的上半身,特別是頭部

籠子𥚃的老虎,大部分都是睡懶覺~~~
不過樂園聲明沒有對老虎落藥,話佢地係猫科動物,一日要瞓18個鐘~~~~(我都信的,俾你食飽飽,都唔想郁啦!!)


呢隻就好活躍啦!!~~~




唔夠15分鐘,個管理員就趕我地出黎~~~
於是我地去BIG TIGER籠
已經有一隻大老虎攤佐喺張抬度等你!!
其實隻老虎都好慘,佢應該想瞓覺覺,但個管理員係咁拍醒佢,你睇佢個樣幾無奈!!~~~


終於忍不住要瞓啦!!~~~

呢隻直頭不受控制!!~~~
所以只可遠觀Selfie,管理員都唔俾我地接近佢~~~

最後到呢隻大大猫!!~~~幾CUTE?!



果然,司機的估計係無錯的,唔使一個鐘就玩晒Tiger Kingdom
所以我地乖乖地坐的士返酒店附近搵食~~~

聽講Laguna Resort 有個叫Canal Village 的Shopping Center,我地就Call Resort 的Free Shuttle 車我地去!!
Canal Village website:http://dev.lagunaphuket.com/leisure-and-tours/shopping/canalvillage.php

呢個Canal Village, 我只可以用"把鬼"來形容!!
如果你打算Shopping , 千萬唔好來,十室九空的!!
只有兩間食店~~~
我地是旦食佐碗粉醫肚就算了!!~~~

不過喺呢度,有位職員話有D Gift送住客喎!!
好吸引架!!可以選免費SPA啦,免費DINNER, OR 6000Baht 的禮券⋯⋯⋯
條件係要聽佢地個Holiday Plan,大約聽兩個鐘,仲話唔會迫我地Join, 唔啱可以唔Join~~~
為佐嗰6000Baht,加上我地又真係無schedule,所以答應佐!!
Sell 我地的係一個"西人" ,呢兩個鐘,講佐個成年講的英文,需然佢好 Hart Sell, 但最後我們都拒絕了⋯⋯多謝佢同我地揀佐兩個鐘英文Oral~~~

辛苦地攞到呢6000Baht

第一件事係去做返個SPA
ANGSANA SPA 係Banyan Tree旗下的SPA 
滿足我的虛榮心!!~~~
Website:http://www.angsana.com/en/ap-thailand-phuket/angsana-spa-overview/overview


呢度環境比之前嗰間靚~~~
但我覺得有點兒呃鐘!!60分鐘的SPA, 起碼有10分鐘佢去佐洗野(唔知洗手定洗用具啦),成日行開佐,就聽到水聲~~~


不過都幾舒服!!

晚上,我地去佐TripAdvisor 推介的SUGAR CANE
食最竹後一晚的泰菜
Website:https://www.facebook.com/sugarcane.bangtao#_=_

不過呢間餐廳無冷氣!!而且有蚊,幸好職員很細心,幫我噴上"蚊怕水"~~~

先來飲品:椰青again (今次起碼夠凍同甜)

看見MANU,見到有"咖哩炒蟹",竟然唔使一舊水港紙,立即order
原來佢用的係細細隻的"水蟹",唔怪得!!
味道OK的,不過咖哩就稀佐D~~~

冬蔭功,好味!!

泰式炒通菜

炸蝦餅
炸得好脆,但入面好鬆,唔同香港食到的"彈牙"!!

最後食返個"芒果糯米飯"作甜品
這兒的芒果同平時食的呂宋芒唔好,比較爽同清甜
由於天色己黑了,要沿路行返酒店,又有D驚驚~~~
我地嘗試問下佢地有冇shuttle bus 送我地返酒店,點知佢地話老闆親自開車送我地返酒店!!

最後老闆提我地要上Tripadvisor 幫佢地酒店評分!!

明天要回香港了~~~

沒有留言:

張貼留言