2016年5月23日 星期一

2016 大阪京都有馬溫泉閨密遊(DAY 2) - 大阪環球影城挑戰最新"飛天翼龍FLYING DARGON"

5月23日 星期一  天晴☀️☀️☀️

大阪環球影城 Universal Studio Japan


JR 難波-->JR大和路線・王寺行-> 今宮-->JR大阪環状線 --> 西九条--> ゆめ咲線・桜島行  --> Universal City ( 車資:180YEN) 

今次應該係我第7次來"大阪環球影城 Universal Studio Japan"

雖然係第7次,但同唔同的人來,其實都有唔同的感受☺️!!~~~
適逢今次是USJ 15週年,還有最新的 Flying Dragon🐉!!~~~



我們三個熟女,又怎能再捱得住排幾粒鐘隊之苦呢?!
固此我們早在一個月前已在網上購買了"Express 7"(6900YEN)

http://www.usj.co.jp/ticket/

溫馨提示:

  • "Flying Dragon 飛天翼龍"、"哈里波特禁忌之旅"及"鷹馬的飛行"都雖要預早選定時間,但我們發現,雖然早過預定的時間是不能進入,但遲過,無論遲佐幾多都可以進入。
  • 大家若果要玩最新的"Flying Dragon 飛天翼龍",至少要預早5個星期預訂,我地預早一個月訂,已經不能買到同一時段(我們只好買前後時段。
  • 若大家join 了 CLUB UNIVERSAL, 生日月或翌月入場,壽星仔女和一同入場的朋友(最多6位)入場費都有折扣優惠。我們就有其中一位朋友4月生日,入場票由 7400YEN 減至6900YEN,三個人足足慳佐1500YEN。


開開心心入場去~~~



由於我們book 了進入"哈里波特魔法世界"的最早時間係11:50pm,已家先輕輕鬆鬆selfie 下先!!

首先使用第一張FAST PASS玩我推介的

"The Amazing Adventures of Spider-Man - The Ride 4K3D"


同SPIDER-MAN影合照!!
遊客必須用樂園相機影一張及用遊客的相機再影一張!!

好多遊客影完都無要張相,但我地覺得張相影得好靚,而且有個好靚的相架 (1500YEN),於是我們還是買了一張,送給上月生日的朋友而又帶揳我地有入場優惠的好朋友VICKY!!

玩完SPIDER MAN,都仲未入得Harry Potter,只好到就近的JAWS, 用第二張Fast Pass同大白鯊玩下遊戲先!!

JAWS X Hello Kitty 的產品真係好靚😍,真係忍唔住又破費啦💸💸💸💸!!~~~

我地要進入"哈里波特魔法世界"啦!!~~~
不過今次真係唔可以化身 Hogwarts 的學生,因為真係熱到P⋯⋯⋯呢🔥🔥🔥?!




第二次玩"Harry Potter and the Forbidden Journey™ in 4K3D"終於無頭暈啦!!
不過就有小小熱到中暑😲!!~~~

係時候入室內休息下,補充返體力!!
我們選了最就👣的"three Broomsticks" ,經過我上次的經驗,絕對唔會再食佢的肉🐷🐤同粟米🌽。
選了Fish & Chips 同薯蓉,今次果然好味好多!!👍🏻


一出餐廳⋯⋯

好開心!!今次見到"貓頭鷹"🐥

不過隻衰野,合照時竟然背住我😠



 又到佐今日最主要同最緊張的時刻😖~~~
我地要挑戰最新,亦是全球落差最大的過山車"Flying Dragon 飛天翼龍"~~~


雖然已買了Fast Pass, 但入場後都要多排30分鐘~~~
老實講,這等待的30分鐘,我真係驚到👣震😨😨😨!!唔係出發前答應佐同個friend 玩,我係應該唔會玩的!!

排隊其間,佢會每人派一份"說明書",說明所有身上鬆脫的東西都要脫下,否則如遊戲其間任何東西從你身上飛彈出來而傷及途人,要付上責任!!

用言語是不能說出其中感覺!!但當時又不能拍照,我唯有借用YouTube 的影片,讓大家感受一下!!



最後我地都成功挑戰佐!!無縮沙呀!!✌️

玩完又覺得無想像中咁驚!!仲幾過癮!!好似真係俾條翼龍拋佐上天咁!!正👍🏻
所以我要多謝您!!唔係都無機會咁HIGH!!

 玩完飛天翼龍,雖然只玩了Express 7的其中五個Games,但可能年紀大,已覺得筋疲力揭了⋯⋯⋯

又到我們的Shopping 時間!!~~~

巧遇神出鬼沒的MINIONS,一定要影返張相啦!!

玩完、買完、影完⋯⋯大家條Shopping 癮又發作。又諗住返心齋橋繼續Shop!!

但大家唔好心急走住,因為所有在"大阪環球影城"所購物品(影城門票、Express門票、食品、爆谷桶等紀念品、攝影服務、郵票、送貨上門服務等除外)滿5001YEN, 就可以退稅啦👏🏻👏🏻👏🏻!!

"退稅櫃位"就在入口右邊 [15]商店(Studio Gifts West)

商店內雖有十多個退稅counters, 由於退稅時,職員要把你在影城內購買的所有貨品重新點算一次,所以退稅需時,大家要多預留時間。(我們就排隊到退稅大約花了30分鐘,但注意我們是下午五時左右,而不是樂園關門前的高峰期)



+++++++++++++++++++++++++++
返到心齋橋,又Shop 到人地收鋪⋯⋯⋯

今次決定要食返D好野!! 就來到全難波第二位的"味乃家""大阪燒お好み焼き" (後來發現佢係米芝連推介)
http://ajinoya-okonomiyaki.com/top/


位置唔難搵,就在法善寺附近,不過門面唔光鮮,大家要慢慢行,唔係可能會miss!!

我們點了人氣推介的"味乃家meatお好み焼き"、炒麵、炒雜菜!!
但係唔知係咪我太肚餓?!真係三款都好好食!!😋👍🏻

全程由職員烹調,更多次強調"Don't touch",可能怕影響味道!!


在環球影城的戰利品不算多,少少地Show 俾大家睇下啦!!
本人最滿意係"15週年TEE",有齊Minions, Snoopy, Elom 同HELLO Kitty!!好抵呀!!~~~



辛苦佐兩日~~~~
明天去有馬溫泉♨️,應該可以HEA 下啦掛😚

沒有留言:

張貼留言