2016年5月24日 星期二

2016 大阪京都有馬溫泉閨密遊(DAY 3) PART 1 - 手塚治虫記念館

24/5 (TUE)

手塚治虫記念館 +有馬溫泉

JR 難波 -->JR 大和路線. 王寺行動--> 今宮 --> JR. 大阪環状線 -->大阪 -->JR宝塚線快速・宝塚行 --> 宝塚

今天我們是「女人的浪漫」,和閨密們毫無保留地一起浸溫泉⋯⋯⋯仲唔乜野秘密都俾我知道晒😆😆😆

但溫泉酒店要下午三點先Check IN。朋友又想去探訪一下"藍宝石王子、小白獅⋯⋯"(我就只想探下"怪醫")

適逢原來手塚治虫故鄉"宝塚"又有直接車入"有馬溫泉",咁就要探一探你啦!!~~~~

手塚治虫記念館 (http://www.city.takarazuka.hyogo.jp/tezuka/)


今次張KANSAI ONE PASS CARD 有用啦!!~~~

因為SHOW KANSAI ONE PASS CARD 入場費(700YEN) 20%OFF 560YEN( http://kansaionepass.com/tw/about.html 


踏出阪急宝塚站,跟著地下的"圖畫"一路行⋯⋯⋯



大約15分鐘,就會到達"手塚治虫記念館"了⋯⋯⋯

"記念館"有三層,我們先參觀一階





這兒擺放了"手塚治虫"的生平及一些手稿⋯⋯



再上二階,這兒有很多手塚治虫的漫畫⋯⋯⋯


看她看得多認真?不是扮看的😆,這是"中文版",她真的全畢全本👍🏻👍🏻👍🏻

在日本,去到邊都有野買!!~~~
我又破費了💸💸💸


我們還重拾"那些年⋯⋯",影佐張貼紙相!!
真係影到大家都好似港姐咁!!~~~😍

去到G階,亦是最好玩的地方!!
除了因為重遇我的愛人"怪醫"💑

我們仲第一次製作自己的動畫!!~~😝

我地真係好認真畫架!!

老師話可以畫兩幅或者畫五幅⋯⋯⋯
但我地又要食野,又要趕車,所以只選了畫兩幅⋯⋯
只要兩幅畫主角一樣,但有輕微變化,就可以製作到動畫

就係咁⋯⋯


老師把我們的畫放入機器內,就會出佐個"動畫"啦!!~~😍


睇住自己的平面畫動起來的感覺真係好奇妙!!~~😊

仲有閨密們的作品


接著,我們到隔鄰的"宝塚歌劇院"的Food Court食佐碗"炸蝦烏冬"(750YEN/碗)

就要準備出發去有馬溫泉了!!♨️

我在"手塚治虫記念館"的戰利品!!💸💸💸😍

沒有留言:

張貼留言